Regulamin sklepu
§ 1. Postanowienia ogólne i dane Sprzedawcy
Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem domeny rawinput.pl jest:RAWINPUT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Złota 75A/7, 00-819 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS: 0001208458, posiadająca NIP: 5273194804, REGON: 54340643400000, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 zł (zwana dalej: „Sprzedawcą”).
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
a) pocztę elektroniczną: kontakt@rawinput.pl;
b) telefonicznie: +48 517780703 (w dni robocze w godzinach 10:00 – 16:00).
Ważne: Adres siedziby Spółki (Warszawa) służy wyłącznie do celów administracyjnych. Adres do zwrotów towarów, reklamacji i korespondencji przesyłkowej (Magazyn) to: Ul. Złota 75A, m. 7, 00-819, Warszawa, Polska
§ 2. Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie pojęć:
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienie w Sklepie.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.
Towar – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sklepu (w szczególności sprzęt komputerowy, akcesoria gamingowe).
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3. Wymagania techniczne i zasady korzystania
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet;
b) aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail);
c) poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Safari) obsługująca pliki cookies.
Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności podawanie nieprawdziwych danych osobowych lub naruszających dobra osób trzecich.
§ 4. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży
Informacje o Towarach podane na stronach Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Ceny nie obejmują kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
W celu zawarcia Umowy Sprzedaży należy:
a) dodać wybrany Towar do wirtualnego koszyka;
b) wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji wysyłki;
c) wybrać metodę płatności i sposób dostawy;
d) zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoważny).
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji, dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 5. Metody płatności i realizacja dostawy
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
a) Płatności elektroniczne (e-przelew, BLIK) obsługiwane przez operatora: [NAZWA OPERATORA np. PayU / Przelewy24];
b) Płatność kartą płatniczą (Visa, MasterCard);
c) Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy: 14 1020 1026 0000 1302 0749 7565 (Bank: PKO Bank Polski).
Wysyłka Towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedawcy.
Dostawa realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem:
a) Firmy kurierskiej InPost;
b) Systemu skrytek pocztowych InPost Paczkomaty 24/7.
Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo od 1 do 3 dni roboczych, chyba że w opisie Towaru (np. w przypadku przedsprzedaży/pre-order) wskazano inny termin.
W przypadku zamówienia obejmującego towary o różnym czasie realizacji (np. towar dostępny od ręki oraz towar w przedsprzedaży), terminem realizacji całego zamówienia jest termin właściwy dla towaru o najdłuższym czasie realizacji, chyba że strony uzgodnią inaczej (np. podział wysyłki za dodatkową opłatą).
§ 6. Odstąpienie od umowy (Polityka Zwrotów)
Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął Towar w posiadanie.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie woli (np. drogą mailową na adres: zwroty@rawinput.pl).
Zwrot Towaru: Klient ma obowiązek odesłać Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Adres do odsyłki: Ze względów logistycznych, zwracany towar należy kierować wyłącznie na adres Magazynu: 00-819 Warszawa
ul. Złota 75A / 7. (Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w zwrocie środków wynikające z wysłania towaru na adres siedziby administracyjnej).
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszt przesyłki zwrotnej).
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. trwałe zabrudzenie podkładki, ślady użytkowania na ślizgaczach myszy, uszkodzenie unikalnego opakowania kolekcjonerskiego uniemożliwiające jego ponowne wykorzystanie).
Wzór odstąpienia od umowy: TUTAJ
§ 7. Procedura reklamacyjna (Niezgodność towaru z umową)
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar zgodny z umową.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w ustawie o prawach konsumenta (rozdział 5a).
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: reklamacje@rawinput.pl lub pisemnie na adres Magazynu.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dane Klienta, opis wady, dowód zakupu oraz żądanie Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku konieczności odesłania towaru do weryfikacji, należy go przesłać na adres Magazynu wskazany w § 1 ust. 4 Regulaminu.
§ 8. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca (RAWINPUT Sp. z o.o.).
Dane przetwarzane są w celu wykonania umowy sprzedaży, obsługi konta użytkownika oraz wypełnienia obowiązków prawnych (księgowość).
Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa „Polityka Prywatności”, dostępna pod adresem https://rawinput.pl/privacy-policy/.
§ 9. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana metod płatności). Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia.
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
Data ostatniej aktualizacji: 8.12.2025r.
