RawInput – Najlepsze Myszki Gamingowe & Szklane Podkładki

Regulamin sklepu

§ 1. Postanowienia ogólne i dane Sprzedawcy

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

Właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem domeny rawinput.pl jest:RAWINPUT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Złota 75A/7, 00-819 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS: 0001208458, posiadająca NIP: 5273194804, REGON: 54340643400000, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 zł (zwana dalej: „Sprzedawcą”).

Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:

a) pocztę elektroniczną: kontakt@rawinput.pl;

b) telefonicznie: +48 517780703 (w dni robocze w godzinach 10:00 – 16:00).

Ważne: Adres siedziby Spółki (Warszawa) służy wyłącznie do celów administracyjnych. Adres do zwrotów towarów, reklamacji i korespondencji przesyłkowej (Magazyn) to: Ul. Złota 75A, m. 7, 00-819, Warszawa, Polska

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie pojęć:

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienie w Sklepie.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.

Towar – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sklepu (w szczególności sprzęt komputerowy, akcesoria gamingowe).

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień, niezbędne są:

a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet;

b) aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail);

c) poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Safari) obsługująca pliki cookies.

Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności podawanie nieprawdziwych danych osobowych lub naruszających dobra osób trzecich.

Informacje o Towarach podane na stronach Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Ceny nie obejmują kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

W celu zawarcia Umowy Sprzedaży należy:

a) dodać wybrany Towar do wirtualnego koszyka;

b) wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji wysyłki;

c) wybrać metodę płatności i sposób dostawy;

d) zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoważny).

Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji, dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:

a) Płatności elektroniczne (e-przelew, BLIK) obsługiwane przez operatora: [NAZWA OPERATORA np. PayU / Przelewy24];

b) Płatność kartą płatniczą (Visa, MasterCard);

c) Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy: 14 1020 1026 0000 1302 0749 7565 (Bank: PKO Bank Polski).

Wysyłka Towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedawcy.

Dostawa realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem:

a) Firmy kurierskiej InPost;

b) Systemu skrytek pocztowych InPost Paczkomaty 24/7.

Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo od 1 do 3 dni roboczych, chyba że w opisie Towaru (np. w przypadku przedsprzedaży/pre-order) wskazano inny termin.

W przypadku zamówienia obejmującego towary o różnym czasie realizacji (np. towar dostępny od ręki oraz towar w przedsprzedaży), terminem realizacji całego zamówienia jest termin właściwy dla towaru o najdłuższym czasie realizacji, chyba że strony uzgodnią inaczej (np. podział wysyłki za dodatkową opłatą).

Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął Towar w posiadanie.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie woli (np. drogą mailową na adres: zwroty@rawinput.pl).

Zwrot Towaru: Klient ma obowiązek odesłać Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Adres do odsyłki: Ze względów logistycznych, zwracany towar należy kierować wyłącznie na adres Magazynu: 00-819 Warszawa
ul. Złota 75A / 7. (Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w zwrocie środków wynikające z wysłania towaru na adres siedziby administracyjnej).

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszt przesyłki zwrotnej).

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. trwałe zabrudzenie podkładki, ślady użytkowania na ślizgaczach myszy, uszkodzenie unikalnego opakowania kolekcjonerskiego uniemożliwiające jego ponowne wykorzystanie).
Wzór odstąpienia od umowy: TUTAJ

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar zgodny z umową.

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w ustawie o prawach konsumenta (rozdział 5a).

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: reklamacje@rawinput.pl lub pisemnie na adres Magazynu.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dane Klienta, opis wady, dowód zakupu oraz żądanie Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

W przypadku konieczności odesłania towaru do weryfikacji, należy go przesłać na adres Magazynu wskazany w § 1 ust. 4 Regulaminu.

Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca (RAWINPUT Sp. z o.o.).

Dane przetwarzane są w celu wykonania umowy sprzedaży, obsługi konta użytkownika oraz wypełnienia obowiązków prawnych (księgowość).

Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa „Polityka Prywatności”, dostępna pod adresem https://rawinput.pl/privacy-policy/.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana metod płatności). Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia.

Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.

Data ostatniej aktualizacji: 8.12.2025r.

×

Czego szukasz?

Naciśnij Enter, aby wyszukać

lub
PRZEGLĄDAJ CAŁY SKLEP
Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping
0